W obliczu epidemii wywołanej koronawirusem, zgodnie z zaleceniami WHO jedną z najskuteczniejszych metod ochrony przed zakażeniem przebywając poza domem oprócz noszenia maseczek jest częste stosowanie żeli antybakteryjnych i środków dezynfekujących do rąk, kiedy nie mamy dostępu do wody i mydła.
Obecna sytuacja zmieniła nasze życie, jak i życie ludzi na całym świecie.
Należy spodziewać się, że obostrzenia w dziedzinie higieny na długo zagoszczą w życiu społecznym.
W efekcie zaistniałej sytuacji, firmy bardzo często decydują się na wprowadzenie jako gadżetu reklamowego – żeli antybakteryjnych z własnym logo.
Jest to idealny sposób, aby wyrazić troskę o bezpieczeństwo klientów, kontrahentów, pracowników, jednocześnie budując w ten sposób pozytywny wizerunek swojej firmy.
Jesteśmy gorącym zwolennikiem tego typu produktów.
Nawet gdy zagrożenie już minie, żel antybakteryjny będzie mile widzianym gadżetem reklamowym, który nikomu nie będzie obojętny.